Ännu en dag till ända!

tänk.. om prick 1 vecka är julafton över.. tiden springer verkligen bara iväg!
Nej nu väntar sängen, måste orka upp och julhandla imorn + ta in granen! sen ska de bakas en hel del imorn med! Har ju lyckats baka idag, och med bemärkelse på ordet lyckats! ha.. de var inte igår jag gjorde nått ätbart i kakväg:) Stallfolk ska inte vara bra på o laga mat och baka, de intresset tillhör inte oss!=) Iaf inte mig!

Åh på lördag kommer äntligen Sara hem igen! och så väntar julbord med show och pub på westernfarm samma kväll! Känns som de kan bli en riktigt bra helg för min del!

God Natt gott folk! Ta hand om er!

//Emma

Åh vad jag e sugen på häst nu.. kan de fixas fram en häst till mig imorn.. gänra lux z stam, inte mig emot=) Då får den kallas UP JR lr hur emme??!!:)
Nog saknar vi ju alla den här söta klumpen:)

Kommentarer
Postat av: Sara

för att jag inte fått hjälp fast jag sökt hjälp otaliga gånger. de har bara ignorerat det och inte tagit mig på allvar. jag har ju haft problem med knäna i många år nu...

2009-12-18 @ 13:34:36
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Emme

Haha, fan vilken diss du gav mig i dedär inlägget! Antingen så suger jag på att laga mat eller så är jag ingen hästmänniska! hahahahahhaa :D

Och klart som tusan, det kan ju inte bli nått annat än en UP Jr :)

2009-12-18 @ 14:41:48
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emme

hohoho, mycket hinner nog hända innan du åker till holland ;) hinner kanske komma fler UP Jr's innan du har bestämt dig :D

2009-12-18 @ 19:14:36
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0