Besked om Plugg!

Idag kom beskedet... jag är bara reserv just nu på sjuksköterska.. fan, de ska krävas 50% VG och 50% MVG för o ta sig in i dagsläget.. de e högt, då de för 1 år sen låg på 100% VG.. de innebär att snittet är över 17.5! fan, snart kan man lika gärna söka till läkare.. de ligger på 18-19!
Jaja, röntgensjuksköterska har jag blivit antagen på, men de e ju helst sjuksköterska jag vill bli. dock kanske någon hoppar av o då kommer jag ju in.. så ja, hålla tummarna! Annars blir de nog röntgen, lr så kanske jag gör något annat (men jag vill ju plugga nu, och de är detta jag vill plugga till!)


Hm, ska ta o fördjupa mig lite i vad de innebär att vara röntgensjuksköterska...
Ha, ha.. detta är mitt bäcken  och höfter som syns på bilden! man kan även se 5 skruvar snyggt inborrade i kroppen (dom e tyvärr inte kvar längre) usch vilken vidrig bild.. ha,ha,ha!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Erika G

Hoppas att du kommer in på det du vill läsa. håller tummarna. :) usch, det kryper i hela kroppen när jag ser röntgenbilden, jikes vilka enorma skruvar!! :S Ha det bra! Kram

2009-12-10 @ 15:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0