Dan för dan före dan före dan före..

Ha,ha.. de blev för många dan före dan så vi säger kort och gott, fredagen innan jul!
jag har klätt granen (hos mamma då) sen fick alla paket som var framme komma in under den (och bredvid de som inte rymdes) sen har vi julhandlat! och jag har lovat att göra julköttbullarna iår! de blir en utmaning tror jag=) men mamma ska vara med och hjälpa den hopplösa kak och matbakarn!
Ja och på tal om detta med hopplös, jag bakade igår. Blev riiiktigt bra! har nog aldrig lyckats så bra (tänkte de var fantastiska recept) så imorse så bestämde jag mig för att baka saffransmuffins!
Nej, nej, nej.. har ingen lärt mig att man ska vara nöjd när de blivit bra, men mkt vill ha mer som de så fint heter!
Japp, jag snörjde ihop smeten och sen in i ugnen.. och sen. Ja då började jag med ngt annat i huset. Kom på att jag hade muffins i ugnen när brandlarmet gick!
ha,ha,ha.. jag skrattar faktiskt själv. vi har ett grymt bra brandlarm, tack för de. så kakorna blev inte kolbitar.. lite mer åt mega brända hållet:) hi,hi! så gick de med det bakandet!

Ikväll har vi haft de lugnt här hemma. larsson, lulle och joel har vart förbi! och så har jag surrat lite med sara v som sitter på tåget!
Åh vad jag längtar tills imorn! Jag hoppas gott folk ni e taggade för en helhärlig kväll för de e jag=)

Sist, glöm inte och skänka en slant till musikhjälpen.. jag älskar o titta på de på dagarna.. de e så skönt på nå sätt! dom e grymt duktiga som fixar o vara instängda med så lite sömn så många dagar! stor eloge!

God natt

//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika G

haha, man lär av sina misstag! :) Jaa, det ska bli toppenroligt imorgon, längar! kramar

2009-12-19 @ 00:47:28
URL: http://erajkagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0