Det är konstigt..

Ja de slog mig idag, Emelie som sett New Moon kan sitta och säga att hon hoppas på både Edward och Jacob!! Insåg då att om man inte läst böckerna så kommer ju inte allting fram.. själv hatar man verkligen jacob! okej, hata är starkt men mkt hårt ogillande skulle jag definitivt säga! han förstör ju bara (men som sagt de kommer inte med i filmen..) blev lite besviken när jag insåg de. För filmen är helt grym men de e ju inte meningen man ska sitta o älska båda grabbarna!
ha, nog om detta!

Idag har jag haft sovmorgon och sen har jag ridit ut i skogen med Vatine! Lite pigga hästar efter några dagars vila och en otroligt otränad ryttare (jag!!) måste ta och ställa mig på trampmaskinen här hemma nu så länge detta snökaos håller i sig (livsfarligt o gå efter vägarna i snöröken!)

Har även sett JVM Sverige-Österrike som blev onödigt spännande! men sista 2 minuterna gjorde vi ju nått mål så de slutade till slut 7-3, men stod ju 3-3 ett tag där!:) Hoppas det var en väckarklocka för de svenska juniorerna, annars tar nog denna VM tripp slut ganska snart!

Nu väntar sängen på mig med en riktigt bra deckare! Jag älskar formligen Mons Kallentofts böcker!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Emme

men jacob försöker ju bara få bella att vara med honom, för att han är kär i henne!

2009-12-27 @ 23:46:31
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0