Emma & Nicklas smider planer...

Ha, ja de e ju vi de.. idag har vi smiiidit planer (sorry men de e hemligt än så länge) kan bli riktigt bra! hoppas allt går som vi vill nu bara:) Gud jag blev verkligen heelt på detta! hoppas hoppas!

Idag har jag varit barnvakt till bästa Elias, ella har ju vart o löshoppat så vi satt på första parkett i ridhuset o kikade:) sen har jag städat, sett o.c och tagit de mkt lugnt! ja och så har vi ju smidit planet!

Imorn däremot, då ska jag rida:) tjihoo vad jag längtar! jag o MZ (sorry men MN blir så fel) vi ska ut o rida med hennes pållar! jag längtar supermkt! plockade fram alla ridkläder o satt o funderade vad jag skulle ha imorn (ha,ha) men ni fattar inte hur stor längtan är efter att sitta på en riktigt häst (halvblod/stor häst) som dessutom e välriden o trevlig!!

Dan före dan före dan före dopparedagen idag!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0