En ganska bra torsdag!

Idag var de HOCKEYTORSDAG! Tjihooo! Vad jag längtat (heter kanske SOM jag längtat:) tyvärr skulle modig behöva skjutas tur nilsson spikade igen tot efter den katastrofala starten. 3-3 slutade matchen och de kändes som rena rama vinsten tro mig=) trevligt sällskap steven o simon! De höll igång riktigt riktigt bra, underbart med folk som har känsla med i spelet de gillar jag verkligen:)

Annars har jag städat, och lagat en riktigt helsvensk middag bestående av makaroner, köttbullar och gräddsås! GOTT och enkelt (en av mina favoriter faktiskt.. svenskt och enkelt, gud så simpel jag e:)

Har inhandlat lite till Idolfinalen.. blev lite Tema "Jul" så köpte glögg, pepparkakor och skumtomtar att bjuda på imorn, de lät väl rätt trevligt! får vi hoppas på en mysig idolkväll (fast de vet vi ju redan att de blir:)

Har faktiskt läst lite om Röntgensjuksköterska och insåg att de ju lät rätt intressant.. har tackat ja och kommer iaf och börja om jag ej kommer in på vanlig, men mamma var rätt säker och kollade jag vilka poäng som krävdes förra uttagningen så var lägst 15.4.. jag har ju rätt mkt högre än de så:) de löser sig kändes de som. de som nästan talade för röntgen istäället för sjuksköterska var att de var stoor kris i hela landet och att de knappt var konkurans om att få jobb, under en 10års period från och med nu skulle de råda brist! sen tjänade en utexaminerad nästan 1500 mer i månaden, ha,ha! men de var skönt iaf att veta att de ser ut o lösa sig!

Åh lilla räkan han e såå söt så han måste bara få vara med på bild här (bilden e förövrigt tagen med mobil från tv:n av min syster så jag skulle få se ett äkta snygg-hockey-ansikte under resan så bilden e väl inte den bästa=)


Håll med om att han e söööt:)

och på tal om söta killar, kolla in mosters stolthet Elias här nere:)

Mosters lilla Pudding!!

 

//Emma


Kommentarer
Postat av: Emme

jag kommer nog hem på em den 22a så jag kan ju kanske titta förbi då, eller så den 23e då har jag ju en hel dag med inget att göra :D

2009-12-11 @ 00:05:29
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emme

vet inte, om du står så kan jag komma =)

2009-12-11 @ 15:45:51
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0