En onsdag i December

Hej och Go kväll gott folk!

Dagen idag har varit en mycket lugn och skön dag! Har sett 3 avsnitt av Bonde söker fru (så nu har jag sett alla de avsnitten) och så har jag köpt en julklapp och en födelsedagspresent till min syster! kan säga att de tär på ekonomin att ha en syrra som fyller år den 23!
Har även unnat mig ett par nya skor och ett par ridsockar, de var jag värd tyckte jag!
Sen har min mamma masserat foten igen.. ska se om de kan bli skilland efter ett par dagar i rad med massage.. eftersom de e nedsatt blodcirkulation i hela höger ben och framförallt i foten så är ju massage endast positivt!:)

Förresten börjar min matförgiftning nog ge med sig:D vi hoppas på de. ikväll har magen varit mkt glad och snäll, och HUNGRIG! fast jag har ätit rätt mkt piller så vi får se när de slutar verka om de gett med sig lr ej!

//Emma

Bjuder på en bild från max (halloween 2008) Grymt vad jag e olik mig=) fick nästan en chock, e ju bara dryga året bort:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0