En underbar morgonritt!

Imorse steg jag upp runt 07, sen åkte jag till stallet (k-träsk) och red ut med maria! jag tog hennes häst (vatine) och hon red Buddan:) De var sjukt roligt, om än sjukt jobbigt! ha,ha var helt död efteråt! men imorn ska jag oxå rida! de var så mysigt o rida efter avaträskvägen, nysnö som låg som ett puder o pigga glada hästar! fick massa bra tips på hur hon skulle ridas oxå, de tackar vi för! var en riktigt skojsig häst o sitta på måste jag säga.. nu när hon blivit så tillriden o trevlig!=) så imorn blir de ännu en ritt! längtar redan!=)

Sitter o väntar på att min katt ska bli en "det", men veterinärens bil har blitt påkörd så jag vet inte om han kommer idag:/

Imorn fyller min syster år, jag ska hinna rida, hålla lektion, gratta syrran,  förbereda maten inför jul med mamma! sen blir de uppesittarkväll med familjen:)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0