Gårdagen gick inte som väntat!

Igår började dagen på allra bästa sätt, red V på ängen, åh vad jag gillar hästen där! trodde aldrig jag skulle göra de, när den kom var den så grymt ohanterad, spänd, problem med andningen o stooor! Ja stor är den fortfarande men efter massor med arbete, en operation o en hel del mat (ha,ha) så har de ju blivit en häst av henne! o en FIN sådan! riktigt roligt:)
På em åkte vi in till luleå för att se hockey! taggad till tusen, var ju i början av dec sista hemmamatchen var! började strålande, mål efter ett par minuter.. superläcker passning o berglund nätade! Sen.. ja sen hände de nå.. fy fan vad dåligt vi spelade! katastrofalt!!! de var pinsamt att se! matchen slutade tillslut 3-3 och gick till förlängning, och där, ja där vann ju SSK såklart! Luleå är i kris! inte bara kris utan stor djup KRIS! ngt måste ske nu! ändra om i kedjorna, köp en målvakt, byt tränare men gör något innan de är försent! de är dags att börja agera!!
Blir besviken på tränarna när dom i 3:e perioden valt att göra om i första kedjan! de e ju iof jättebra, men man kan inte byta fabbe mot hedström som fan inte gjort en bra grej på hela säsongen! hallå, tänk till lite! prova lavander, albrant eller raffl mellan tvillingarna, men inte hedström liksom!
Satt kvar en stund på läktaren och surrade (så bilkön skulle lätta lite) sen när vi går mot bilen så går jag o snackar om att de måste göra nå, hedström e sämst och fabbe måste prova spela med ngn anna formation, ni vet bla,bla.. munnen går i ett! och helt plötsligt inser jag att de 3 killar som gått mot oss är fabbe, heström o fransson! Ooops, hoppas inte de hörde nått av mitt snack=)

Dagen idag har vart som väntat mkt lugn! red ut med V tidigt på morgonen (hemma redan kl 09!!) så då åt jag frulle och sen sov jag en stund i soffan! Just nu håller jag på och baka en maffig chokladkaka som såg riiktigt god ut! hittade den i min urläckra receptbok jag fick i julklapp av Erika:)
Ikväll hade jag tänkt mig till ÄRf och kika lite på robban träningen men termostaten ute visar på -23 så jag tror nästan de får vara! Inatt är jag grymt ladda för JVM mot ryssland, nedsläpp 00.00=)

Nä nu ska jag fortsätta med mitt bakande!

//Emma



Kommentarer
Postat av: Erika G

Ooo, ska bli spännande att höra hur det gick med bakningen sen då!! :)

2009-12-29 @ 15:20:00
URL: http://erajkagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0