Gårdagen

Jag hann inte skriva ngt alls igår kväll. kom efter 00 och då var det sängen som väntade!
Gårdagen var fullspäckad. började med att åka och titta på en kattunge till mamma. hennes katt ska ju till bättre världar om ett par dagar:/ Var en renrasig perser (alltså en halv sigge, ha,ha) Hubba bubba heter han, otroligt söt, fast grymt kort näsa.. lite uppkäftig med andra ord!
Slänger in en bild här nedan på hubert så får ni oxå se:)

Efter kattbesöket åkte jag och köpte sista julklapparna! Sen kom Marina till mamma och hade massage! Får jag säga att de är det abslout bästa som finns. utb massör som kommer med massagebänk o hela kitet hem till oss och masserar! Vilket lyx:) Som vanligt fick hon knäcka till ryggen i slutet.. jag som tyckte jag var fräsch för en gångs skull:)
Efter massagen kom nicklas med mat från HtH! och efter de drog vi hem till hans föräldrar där vi förblev till kl 00!Otroligt härlig dag med mkt surr och inte en ensam stund:) sånt gillar jag! de ska vara mkt sällskap!

Idag har jag hunnit vara iväg och besikta bilen (min lilla skorv) som gick igenom utan anm. alltid lika nervöst.. fast den har ju känts fräsch o den e ju inte så gammal, men de e ändå psykiskt jobbigt:)
Senare idag ska jag hålla ridlektion, sen börjar Channel One Cup ikväll och så bonde söker fru! Ska hinna med och baka nu innan ridlektionen oxå!
och Imorn ska julgranen in hos mamma och så ska jag o mamma och julhandla! Oj,oj så fullt upp jag fick helt plötsligt!

Nej nu måste jag sätta igång med bakandet!

//Emma

Åh förresten, Anders ringde igår. Han hade massa hästar så han skulle fixa lite video. Jag har fått en, med Lux Z i stammen bla (ni vet alla hästintresserade, de var ju UP:s pappa=) den rör sig totalt outstanding! Åh vad roligt detta är alltså! Jag vill ha en fin häst nu!:)

 


Kommentarer
Postat av: Emme

Haha ååh, lilla UP! Minns du vad fina tolkningar vi hade på "Upper Ten", hur det uttalades innan han kom? haha, upperteeen, upertén osv osv :D

2009-12-17 @ 12:48:42
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emme

Haha, dock hade ju inte MZ nån rätt till att skratta åt UP om han varit en "utter", för vem kan glömma hennes hästar med så fina namn som Lummel och Radetzky? haha :D

2009-12-17 @ 15:50:43
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emme

haha, men det är så kul att se det :D

haha nej verkligen inte, och smeknamnet, "zäta" var ju inte det mest fantasirika! Men minns du hästen som hade ett namn som Jojjo tyckte lät som ett namn på en rysk hora? Tror det var nått på M..

2009-12-17 @ 18:42:20
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0