Krånglande mage och mattetal!

Julen kommer bara närmare och närmare! Igår hade vi luciamiddag hos mamma, men min mage har börjat krångla IGEN! fick ju nå tabletter och har ätit dom. då mådde jag alldeles strålande. slutade med dom i lördags och igår söndag var helvetet tillbaka! så nu har jag nya direktiv att följa: endast flytande föda i minst 2 dagar! Fil och proviva och the heter min föda, ha,ha.. hoppas de blir bra bara så jag slipper fara in och ta massa tester!

Har köpt julklappar idag... nicklas e strax klar. vet exakt vad han ska få nu! har 2 saker sen innan och nu blev de 2 till! jag e sååå nöjd:) Pappa fick oxå sin julklapp och nicklas föräldrar! så nicklas har bara mig kvar o jag han då! känns skönt!

En liten rolig grej, mamma hade en Matte B bok hemma här en dag.. jag tog boken slog upp en sida och insåg.. SHIIIT jag vill plugga matte! ååhh vad roligt det var! så jag har suttit i
2 dagar o räknat matte, hur roligt som helst! lyckades lösa de mesta utan ens problem! blev nästan sugen på Matte C nu.. kontigt hur man tänker verkligen! matte har jag aldrig tyckt om, fram tills nu, nästan så mamma får låna hem en bok över jul till mig=)

Nu ska vi hyra en Johan Falk film och dricka hinkvis med the till de!

//Emma

PÅ LÖRDAG KOMMER ÄNTLIGEN SARA HEM!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Du är knäpp, Matte B höll på att bli min död!

Och om jag får jobb osv efter studenten så sparar jag pengar och följer med dig! Måste ju åka med nån som kommer reagera likadant som mig på Disney World - alltså att bli som ett litet barn! :D

2009-12-14 @ 22:35:13
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0