Luciadagen!

idag är de den 13 december, lucia och hela faderullan! De ska firas med en liten julshow i stallet och sen bjuder mamma o pappa på middag!
Igår var de hockey.. tyvärr förlust i sudden (blivit en vana med suddenmatcher tycker jag) dock de som fortfarande e lite roligt är att luleå alltid tagit poäng de matcher jag sett i coop! o då har jag inte missat mer än 1 match före utlandet o ingen efter:) jag åkte utomlands under rätt tidpunkt! ha,ha!
Imorn ska jag o Nicklas till luleå, shoppa sista julklapparna och kanske en liten tomte:) någon gran tror jag vi inte kommer ha iår heller. supertråkiga men känner att de inte är så viktigt faktiskt! sen tycker jag ju plastgranar e mkt snyggare än riktiga:) tråkiga emma!
Sitter för tillfället o ser skidskytte dam! just nu e vi 3:a, kom igen nu Sverige!

Syrran, jag och brorsan den 13 decmber för ett ex antal år sen!


//Emma

Kommentarer
Postat av: karin

haha :D barbro kommer till älvsbyn och du ska guida henne :D väldigt lång bowlingsekvens, haha, åsså lite polar, älvsbyhus och mim typ.. reklam och sånt :) du var jättehes, haha :D och malin var en hockeygubbe i lomtjärnsparken ;P

2009-12-13 @ 16:22:54
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0