så var de dags..

ja lr snart är de dags att sätta fart och få ordning på livet.. börjar plugga den 18 januari (de e mindre än 5 veckor kvar) bara njuta av ledigheten då!!
Känns jättebra fast första veckan ser dagarna ut och bli sjuuuuktligt lång, ha,ha! och så e vi ju på plats hela första veckan! sen börjar själva distanspluggandet!

Idag har jag städat och fixat här hemma. var grymt sugen på o baka men eftersom jag inte får äta annat än flytande kändes de mest jobbigt... man skulle bli så sugen på o smaka hela tiden!:) Får se, kanske bakar imorn om magen e i lag. idag har allt vart bra iaf! skööönt!

Ja sen har jag fått lite besked av Anders i veckan.. och mest troligt så åker jag med honom till holland o köper häst i början av januari! kan hända han hittar nå på egen hand men vi får se. kul o se nederländerna om inte annat:)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Emme

Haha, jo jag tänkte exakt samma! David kommer nog inte bli lika lyrisk som jag kommer bli om jag skulle ta med mig honom till DW! :D Hahahahaha :)

Och visst är jag bra på att dansa? ;)

2009-12-15 @ 16:24:10
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emme

och om jag måste flytta hem i sommar och du har häst, så kan jag ju bli din skötare igen, som på de gamla goda tiderna! :D

2009-12-15 @ 16:26:02
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emme

Jag kan lära dig mina moves sen ;)



nä men det är ju bara för att killar tror att dom måste bete sig så himla macho, fast vi vet ju redan att de är dom inte alltid :D hahaha! :D



hehe, nu vart jag genast sugen som fan på att flytta hem igen! ;D Håller seriöst på att bli knäpp(are?) utan hästar!!

2009-12-15 @ 17:40:02
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0