Tisdag den 8 Dec

Idag har Emma försökt att tillfriskna. Japp, jag e inte vidare fräsch (blir tyvärr bara sämre) fortsätter de får jag nog besöka vårdcentralen! Jaja, jag e ju inte hängig iaf så jag orkar ju hitta på saker på dagarna!
Idag har jag fått vara barnvakt till världens bästa Elias! Dock e han mkt mkt mammig just nu, så de blev några tårar när mamma gick, men sen gick de bra! Syrran var ju inte borta så länge, hennes häst skulle bara skos så=)

Sen har gulliga mamma försökt massera till min onda fot. tänkte besöka sjukgymnasten oxå, då foten börjat krångla nå så otroligt mkt.. igår hade den krampanfall i minst 30 minuter i sträck kl 2 på natten, DE folk, de är inte roligt! men jag slutar aldrig hoppas att nerverna kanske, kanske någon gång hittar tillbaka till varandra! de är väl drömmen man lever efter:)

Aa, så blev de hockey oxå.. spelade borta så bänkade hos syrran istället! som jag längtat. de e över 1 månad sen jag fick se en hockeymatch! underbart!=) förlorade i sudden, så en pinne fick vi. känns bättre än en förlust men svider då sista målet var årets tavla!

Tänkte ev skriva lite om resan och lägga upp bilder imorn om jag hinner! ska inhandla syrrans present och julklapp, sen har jag bara nicklas kvar.. och han e ju totalt omöjlig!! Har ni stött på en människa som inte önskar sig nått, har de mesta o saknar han nå så köper han de direkt.. sån e nicklas, hopplöst fall på presentfronten!=) Eller okej, han har en sak han önskar sig.. ett barn! Ja, och tyvärr så fick han inte de denna jul, sorry:p


                           

                                 Sigge och Nicklas är djuuupt koncentrerade i datorns värld!:)

//Emma


Kommentarer
Postat av: karin

yeeey, jag hittade dig :D vad roligt att du skaffat blogg du med :) hahaha, jag och stewen skrattade åt det där sista om nicklas och barnet! krampanfall lät mindre trevligt :S krya på dig :)

2009-12-09 @ 09:09:56
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad kul att du skaffat blogg! :D

2009-12-09 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0