Western Farm

Igårkväll var det dags för julmiddag på westernfarm! Oj så jag längtat, och de blev ju riktigt trevligt oxå! bra sällskap, god mat, bra show så vad mer kan man begära? Var mysigt och sitta och bara surra sista timmen i lugnet oxå! och såklart underbart o få träffa sara, som stannar uppe i 3 veckor nu:)
Ikväll blir de lilla julafton med tjejgänget och imorn ska jag vara barnvakt åt elias, hästarna ska löshoppas och så ska jag julstäda hos mamma (jag e ju världens snällaste dotter=)
Julen närmar sig verkligen! känns bra o vara klar med alla julklappar och ändå ha en krona kvar på kontot! de e inte var dag de sker:)


Kommentarer
Postat av: karin

supertrevligt igår!! :D

2009-12-20 @ 15:49:11
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0