CYKLINGTAJM!

Idag tog jag fram cykeln o cyklade till stallet. är ju bara drygt 3,5 km, men en massa backar! så 7 km effektiv o jobbig cykling blev de ju totalt! de e bra, eller bättre än inget=)
Hästen har vilat, har vart lite tung i huvudet men de känns bara bra nu.. den friska luften brukar göra susen=)

Annars har jag haft föreläsning på internet idag! superskönt o sitta hemma med headset o lyssna o kika på datorn måste jag säga=)

Imorn blir de skola hela dagen och likaså fredag då vi har seminarium!

Polarbröd ska tydligen starta 4 linjer från och med måndag.. ha,ha som om jag bryr mig! tyvärr (eller tja tyvärr o tyvärr) kan jag ju inte jobba hur mkt som helst i o med studibidrag så nej jag slipper polar ett tag till, ha,ha=) o vet ni.. ingen e lyckligare än mig över de.. Jag skulle sååå gärna plugga hela sommaren istället för o jobba.. för de e så fantastiskt roligt!=)
Tänk om man kunde tjäna pengar på o få plugga??!! De skulle då bli MITT drömjobb!!=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0