Det var några dagar sen sist!

Hej!

Då var man tillbaka här.. för en dag iaf! Förra veckan var en bra vecka.. förutom tentan som kändes helt okej så blev de filkmkväll hos Erika och Tommy, jobb både tis, fre, lör och sön=) Min häst skötte sig exemplariskt på Lena träningen.. vi tränade på och trampa och skänkelvikningar vilket börjar sitta gode bra nu! Känns jätteroligt!
I veckan har ju Sara kommit sig hem över lovet så vi har hunnit vara iväg och bada i boden, och sett 9:ornas teater GREASE! Den var faktiskt helt okej, en av de bättre här sista åren LÄTT! så de var skoj!
Har hunnit vara in till skolan på ny kurs, HÄLSA.. 3 seminarium, 1 rapport och 1 tenta väntar mig under de närmaste 4 veckorna.. tjihoo=)
Plannja Basket är i semifinal, var och såg senaste matchen.. rätt roligt faktiskt så de blir nog att åka och se någon semifinal och förhoppningsvis även final!!

Idag är de strålande väder ute.. solen skiner och de är fleeeera + grader ute! Så en promenad med Nicklas och sen upp till stallet!
Påsken blir lugn, kanske middag hos mina kära föräldrar, ev ut till a-träsk till Sara och Mikaela, vi får se!=)

Ja och både Sara och Karin (med resp.) e ju på G hemåt.. REDAN känns de som.. herregud vad tiden går fort.. FÖR fort.. Karin som varit borta 10 veckor, Hallå hon åkte ju typ förra veckan!!??=) Nej de e sinnessjukt hur fort tiden går när man har roligt! Ska bli härligt o träffa dom igen iaf!

ÅH jag såg att Harry Potter världen öpppnar 16 juni i Orlando, FLORIDA!! Hm, tid vill jag igen.. finns inget ställe på denna jord jag hellre vill besöka en gång till än just Florida, Dreams come true!

//EMMA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då måste vi å kolla in hogwarts när vi drar till florida emma!! :D

2010-04-02 @ 19:14:29
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0