En riktigt dan för dan dag!

Japp. dan före dan före tentadan!
De innebär PLUGG! för imorn ska ju allt sitta som en smäck! känns som om de gör de oxå.. så hade inte tänkt plugga allt för mkt imorn, men lite blir de ju alltid.. men e så nojjig att man inte kan fastän de egentligen sitter där hur bra som helst!
Var in till skolan o hade tentaplugg med lina, johanna o marie! Sen gick jag (som vanligt) in till stan! De har som blivit min grej de här.. o gå! ha,ha.. dessutom mår min kropp helt okej bra av det... jag får så lätt ont av o cykla o springa tyvärr. men gå, tjolahopp vad fint de går=) tar ca 1 timme, alldeles lagom med motion tycker jag=) o skönt e de ju!
Så imorn när de ej blir skola tänkte jag gå till stallet o tillbaka.. de e ju drygt 3.5km så de e ungefär samma sträcka fram o tillbaka!!:D
Ja annars då.. har ridit min häst som fått 1 veckas vila.. hon var pigg, men inte dum på nå sätt! lite spänd men inte farligt.. såå skönt med en sån häst.. som kan vila ett par dagar utan att de slår slint liksom!
Har vart upp på ÄRF o hjälpt Carro lite med hennes pålle! =) Så min dag har som vanligt susat förbi!
Längtar till onsdag vid lunchtid då min tenta förhoppningsvis e avklarad o att de känns bra=)

Min hästs Pappa Quinar Z, han e så fin så han får vara med på några bilder här=)









//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0