ett litet vykort..

från andra sidan jorden (nästan iaf) från Indien kom idag hem till oss! från Sara o Henke!! nice,nice.. jag älskar o få vykort! O så blir man alltid sugen på o åka iväg.. till hösten då blir de en resa, de e redan "bokat" o klart! sen får vi se.. Nicklas vill iväg i januari/februari nån gång nästa år.. vi får se om jag har ekonomin till de, men kanske=)
Ha,ha.. jag satt o funderade på en sak, när man vart utomlands så säger man alltid "Vi hade de så underbart".. men ärligt, jag har då aldrig vart på en resa som inte vart fantastiskt.. Utlandet har ju allt man önskar sig redan.. sen sätter man själv den lilla pricken över i:t genom de upplevelser, hotell, mat o dyl man väljer!
Sen en annan sak, vet inte om den stämmer eller ej men när man säger "detta är den bästa resa jag varit på" ja.. men kan inte de mkt bero på att man kommer ihåg o njuter så mkt av själv resan fortfarande eller?? den är ju så färskt i minnet precis när man kommit hem=)
Ja som sagt.. UTLANDET är det bästa!!! =)

Miami.. =)


//Emma

Kommentarer
Postat av: lydia

sv;jaaa :D

2010-04-07 @ 19:57:04
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/
Postat av: sara

jag tycker inte alltid att den senaste resan är den bästa. mexiko är nog fortfarande den mest fantastiska:) fast indien är den bästa i och med den var med den jag älskar mest av alla:) kul att du gillade vykortet:)kram

2010-04-07 @ 20:46:05
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0