Fredag!? REDAN!!!

Jaha då var de fredag igen.. herregud tiden springer iväg!
Imorse hade vi seminarium och efter de otroligt svettiga seminariet (HA,HA,HA) så var jag tvungen o lufta hjärnan så jag gick in till stan. mötte upp med Nicklas som skulle shoppa lite, sen gick vi och fikade på ett mysigt cafe:D

Hemma vad 13 snåret..  sov middag till 16.. mådde verkligen inte bra.. hade lite feber o sprängade huvudvärk (men de e borta nu som tur e)

Ledig från jobb e man i helgen men då har jag stalljour:) o nästa helg e de anders träning! Ja herreguuud!

På tal om något helt annat..

Vulkanutbrottet på Island!!
De ä ingen annan än jag som e sjuuuuukt facinerad av detta? I ärlighetens namn tycker jag de ASHÄFTIGT!!! inte så att de e roligt men de e sjukt häftigt att detta sker genom moder natur liksom! naturkrafter e ta mig fan helt otroligt stora.. lite obehagligt oxå.. inse så maktlösa vi egentligen är!





Alltså efter detta så måste jag bara säga att ISLAND är ett land jag bara mååååste besöka! få se en vulkan (inte ett utbrott tack) men nej.. nu kom emmas historia/samhälls/geografi sida fram. ska ta o forska lite om vulkaner nu!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0