Fredag!

Hej!
då var de fredag igen då! veckorna springer bara iväg.. gårdagen spenderades största delen i skolan då vi hade seminarium i salutogent perspektiv! sen jobbade jag på ÄRF på kvällen! har fått jobb där heldag nästa fredag!! Passar helt perfekt då jag slutar denna kurs på onsdag till veckan o inte börjar nästa kurs förrän 2 maj!!
Idag sitter jag o pluggar, och pluggar lite till! ska o jobba lite senare idag oxå! men först ska de pluggas på en timme till=)

Anders kursen blev inställd pga av dessa flygproblem.. så min häst har fått sig 1 veckas vårlov här i dagarna. tänkte hon skulle få vila till på måndag faktiskt! de kan hon gott behöva:D

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0