Grannens hus brinner

okej.. nästgårdsgrannen.. 3 hur bort e de.. typ 300m eller nå.. har ej vart ned på en stund men sist jag såg så stod hela huset i lågor.. helt övertänt! usch så hemskt.. och obehaligt!
lider med dom som bor där.. så mkt minnen och dyl som försvinner i tomma intet.. återstår o se om de var en olycka eller ej..

Annars har jag pluggat på rätt friskt idag (okej ganska okej iaf) ska o duscha nu o sen bege mig till jobbet! =) Har laddat upp med godis, cola och en kortlek, ha,ha! Ja o mina tentapapper så jag har lite plugg om chaffisarna får för sig o jobba en massa=)

HV71 är svenska mästare i ishockey 2010! Grattis grattis


Men MIN, och Karins (he,he) bästa nyhet är ju att Fransson e klar för 5 säsonger i luleå! Eller som Karin uttryckte de så fint igår: "Frans, vad heter han i efternamn då??"



Ha en trevlig lördagskväll!

//Emma

Kommentarer
Postat av: karin

men gu vad hemskt med brand :S haha, sjukt kul igår!! och jag hörde mest bara "frans" och inte fransson..! :P

2010-04-24 @ 20:25:29
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: karin

absoluuut! det ser jag fram emot!! :D

2010-04-25 @ 00:01:18
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0