Kan man gå vilse i Luleå?

Hej och go kväll!

Dagen idag bestod av skola från morgonen och fram till lunch! effektiva som vi var så var vi klara till12. Jag som inte hade någon buss att ta före 14.00 bestämde mig för att gå in till Luleå. skulle vara runt 4,5km trodde mamma (som själv gått där otroligt mkt..)
Sagt och gjort.. kolalde snabbt på en eniro karta och tyckte de såg otroligt lätt ut. Började gå.. o gick gjorde jag.. efter dryga timmen blev de bara mer o mer villakvarter runt mig.. ringde Nicklas för o fråga om jag var på rätt håll.. ha,ha nej tydligen inte.. jag irrade omkring och var på väg mot havet! Ja där ser man. fick gott traska tillbaka flera km och efter många vägbeskrivningar och sisådär 1,2mil senare såg jag äntligen Coop Arena och gottekiosken!
Syrran var i luleå så hon hämtade upp vid lanstingshuset!=) men de blev en rätt rejäl promenad! o vilse i pannkakan var jag verkligen:D
Dock ska jag tillägga att de egentligen inte var speciellt svårt att hitta.. OM man bara vet var man ska gå:)



Annars har jag pluggat lite nu ikväll inför morgondagens seminarium!
Sett hockey, hv71 och djurgården klara för final och just nu södertälje och AIK till elitserien! HOPPAS de fortsätter så=)

Nej morgondagen väntar. ska både in o ha seminarium (världens bästa simon ska in till luleå så jag ska åka med honom!!!) och så ska de packas inför lördagen på nian! sen blir de jobb hela helgen=) men ska försöka hinna förbi erika en snabbis på lördagkväll, beroende på hur länge vi blir borta i Luleå!:D

//Emma


Kommentarer
Postat av: Erika G

Haha, du är rolig som villar bort dig i storstan! ;D men det är inte helt lätt alltså, jag hade nog också gått alldeles galet... man är ju så sällan någon annanstans än mitt i stan eller på universitetsområdet, aldrig på alla andra ställen.. :) yes box, lösenordet dyker upp när jag fixat det. :) Vore roligt om du hann titta in en sväng på lördag! Kramar

2010-04-08 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0