Majs? bajs?

Ja vad ska man säga.. gårdagen blev fantastiskt rolig! först en massa spelande i flera timmar! Herregud tjejor vad vi avverkade spel på löpande band:) Sen blev de en massa surrande o mys, och en kass film i 190 tempo=)
Bästa var ändå Stewens (eller egentligen min kommentar men stewens anfall) MAAAAAJS! vi säger inget mer än så.. men roligt var de.. tror jag aldrig sett en människa skratta så mkt någonsin! nästan sinnessjukt!
De var min kväll.. men en massa underbara människor! En tvättäkta fredagskväll! Nu börjar jag längta till hösten o våra idolkvällar varje fredag! Shiiiit vad härligt de ska bli!!:D våra underbara traditioner... precis som, kräftskivan i a-träsk o annat!

Ja annars så jobbade jag 13-18, så gårdagen smeet snabbt förbi!

Ja på fredag e de valborgsfirande med sommar som tema här hemma hos oss, eller kanske hos någon annan??!!=) vi ser.. ska bli kul att "göra nått" på valborgs för en gångs skull!

Avslutar med denna lite äldre bild.. =) Joheel och Käärin



//Emma


Kommentarer
Postat av: karin

haha ja stewens skrattanfall var i en klass för sig!! men jag har en skrattfilm från thailand som du måste se :P haha. då får han också andnöd nästan. shit vilken gammal bild!! :D ser fram emot fredag! :D vi kan nog vara här annars men det är ju mer plats hos er om vi blir många :)

2010-04-25 @ 18:36:27
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0