Skön påskdag?

ha,ha, jag har inte koll på de här.. men har för mig de e påskdagen idag! för aftonen var väl igår och imorn är de annandag.. Japp vi säger så!

Har hunnit vara o öppna affären idag för mikaela och sara=) de tog en massa tid o de var trevligt för då hann man ju me o surra lite=) o köpte fina tävlingskläder gjorde ju mickis oxå!=) msom sagt: "Om man inte vinner kan man iaf vara snyggast!!"
Sen åkte vi upp till nicklas föräldrar i nybyn då hans mamma fylllde år igår! fantastiskt gott med smörgåstårta, jag skulle verkligen kunna leeeeva på de!! Mmmmm!
Stallet vid 15, red ut lite lättare med Q idag då hon gått lite hårdare sista dagarna.. grymt fin.. de e så roligt, de börjar ju bli en dressyrhäst av lilla pinglan min! klockrena skänkelvikningar nu, trampar och samlar sig fantastiskt fint och gjorde nått helt otroligt galoppombyte! guuud vad de e roligt.. så börjar hon bli så stark oxå.. bär sig själv på ett helt annat sätt! Tack för de.. så tja, kanske vi måste starta en dressyrtävling någon gång i framtiden, vi får se=)
Ikväll har jag o Nicklas hunnit vara ute och gå en härlig långpromenad.. först efter skoterleden till lillstrand, över sjön och till uddens.. sen gick vi över Sågfors hem.. känns lite just nu, men inte någon "smärta smärta"utan mer lite småont bara=) de känns otroligt trevligt, man blir sakta starkare fast de inte känns så! mitt mål är att när sommaren e slut kunna springa 2 km utan smärta.. om de går, njee jag e mkt tveksam men utan mål tar man sig ingen vart här i livet=)

Nu har vi hyrt film, så jag ska dricka lite the, lägga mig i våran underbara FATBOY och fördriva närmaste 2 timmarna nedknosad i denna sköna säck=)

//Emma
'
electra i sommars då hon var såååhär liten! nu e ju hon faktiskt D-ponny!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0