SMÄRTA!

ja gårdagen innebar jobb,jobb o jobb=) sen kom jag hem, pluggade, pluggade o pluggade.. o sen stöp jag i säng.. hade grymt ont igår.. jobbigt ont, smärtsamt ont.. fick ta lite tabletter mot skiten.. idag.. inte så mkt bättre. blev så pissförbannad på ren svenska så jag gick i ilskan till stallet o tillbaka sen. blev väl knappast bättre av o gå.. men de känns bättre på nå sätt ändå.. man blir av med den där ilskan man får av smärtan som kommer så där utan anledning.
suck, jag e väl inte gjord för de här livet!
JAG BLIR SÅ ARG!!!
Jaja, de känns bättre nu.. har inte kvar samma smärta.. bara en huggande smärta.. ja jag vet jag e sämst på o förklara men de e inte så lätt heller o förklara hur nerver väljer o leva sitt liv:)

Imorn är de seminarium om KASAM och de här med salutogent perspektiv! intressant! något jag gärna skulle ha en disskusion om med mina polare.. varför vissa människor klarar av att behålla hälsan vid olyckor/sjukdomar/handikapp bättre än andra.. GRYMT intressant då jag känner så många människor som varit med om olika händelser o vi har alla reagerat så olika.. finns faktiskt ett test längst bak i en av våra böcker, hade tänkt göra de men de tar sån tid=) intressant värre:D

På fredag blir de spel o film o mys kväll hos oss! Nice, nice träffa lite folk (vilket man har alldeles för lite tid med just nu!)

Nej nu ska jag dricka en kopp the, se sista perioden i sm finalen i hockey och så ska jag plugga lite!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

Huvva, vad jobbigt att ha ont. :/ hoppas det blir bättre! kram!

2010-04-21 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0