Söndag!

Ja men de gör de väl ändå!!=)

Idag steg jag upp 06, åkte till stallet. fixade jouren och sen hem och sov en timme!=) seg idag med.. men känns ändå lite bättre! ingen huvudvärk o de e ju skönt!
Åkte upp ti ridhuset o hoppade för robban sen på em. Utomhuspremiär! Gick, ganska okej ändå! jag bara ÄLSKAR min fantastiska häst! Jag e så sjukt ringrostig och hon hoppar så bra (för bra) bak så man tappar lite balans o skjuter iväg henne lite för mkt framåt! Men.. vilken kapacitet den besitter! o Vilket självförtroende! Ger ju MIG en fantastisk känsla oxå=)
Hoppade även vattenmatta vilket är mitt stora problem här i livet.. sen pelle.. men den här lilla prinsessan, tittade knappt till nå.. OJ vad skönt! JAG BEHÖVER EN SÅN HÄST! för man blir lite "förstörd" i huvudet sj av att ha en häst som ej hoppar vissa typer av hinder.. tyvärr..

Kommer bilder senare på träningen.. Lydia Wikström (min nästa hästs ägare, ha,ha) har vart duktig och fotat:D

Grillpremiär ikväll hos mamma! Mmmm=) och så efterrätt på de! ska strax upp till stallet en sista sväng, sen blir de lite plugg, och så sist TV mys Nicklas:D

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0