tentamenstajm!

Japp, imorn skriver jag tenta (igen känns de som) har ju mkt tentor denna termin.. som tur e har dom ju hittills gått strålande!=)
Imorn är de om hälsa, åldrande, kulturer, forskning o en massa mer.. känns som de är hur mkt som helst! så vi får se.. jag hoppas de känns bra imorn!
Annars har jag varit duktig o pluggat, lämnat in sommarjobbspapprena till polar så de e klart, veckohandlat, ridit Quibbl, varit bortbjuden på middag o så har jag SHOPPAT!
på abnian!=)
Blev 4 blå lindor till mitt dyonschabrak=) måste vara fin för lena som kommer på söndag! blev även ett par nya ridbyxor jag länge tittat på.. och så en esakdrongrimma med ludd till lilla Gullan=)

dessa ridbyxor fast marinblå.. de vita (på bilden) har jag ju oxå sen tidigare. grymt sköna o snygga!



//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika Gra

Lycka till på tentan emma! :) kommer säkert att gå jättebra! :D

2010-04-28 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0