2 dagar sen jag kom hem..

.. o man vill bara tillbaka!
Fick en helt annat upplevelse av Grekland måste jag säga. Nu när man fått landa, smälta lite intryck så insåg jag att GREKLAND-hit ska jag igen!! o framförallt till någon av dessa FINA öar.. herregud de e verkligen en topp 10 av 10 i de som jag söker på resan =
* Bra mat
* Bra stränder
* Sevärdheter
* Shopping
och TREVLIG befolkning! kanske korfu nästa gång? eller varför inte "mamma mia" ön? ha.. de e ju ett tag bort innan jag ens ska planera en resa men känner mig mkt possitiv till att resa tillbak till grekland (bara jag slipper Kreta, för (sorry alla Kreta lovers) men det håller inte alls samma mått som varken Kefalonia eller Zakynthos!

Annars jag jag städat, tvättat o sovit mest sen jag kom hem! Pussat en massa på min häst som jag verkligen ber varje kväll ska vara bättre när jag ska in om precis 2 veckor.. annars e de slutet på min "karriär" hur mkt till karriär de nu blev går ju o disskutera men jag har inte råd med en ny häst om denna måste avlivas eller säljas som avelssto.. då får jag satsa på och bli Schackspelare eller nå.. de e den dystra verkligheten.. jag hade inga lappar undanstoppade i madrassen;)

Har sett Klart One Three Hill oxå.. eller de 4 första säsongerna. e i valet och kvalet om jag ska se säsong 5 som simon äger.. men då kommer jag vara tvungen o se säsong 6 oxå.. o sen blir de ju såååå dåligt har jag hört.. gaah, vi får se.. de e verkligen min stora favoritserie.. den är underbar på alla sätt o vis så, tja kanske skulle ge den "andra delen" en chans ändå.. bara för att liksom:)


12 böcker till de 2 första kurserna.. 12!! usch de e mkt.. har redan hunnit fixa 8 stycken så de var ju bra gjort. Fixat med min praktikplats oxå.. v 36-42 eller nå sånt ska jag vara ute! de ska bli superskoj=)

imorn e de hopptävlingar på ÄRF. ska vara domare lördag men tänkte mig upp o kika o checka läget lite imornkväll! kul med DM för ponny.. måste nästan upp o till finalen söndag.. men ska ev jobba natt på taxi.. aa vi får se, de löser sig!

Inga bilder.. jag har fel på kameran=)

//emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan säga att jag blev väldigt besviken på säsongerna efter säsong 4, dom är så himla dåliga så det finns inte, det enda som är bra är att hailey och nathans son är så himla gullig, men annars är allt svindåligt! Tänkte bara ge dig en heads up. =)

2010-08-27 @ 00:00:54
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: sara

man måste se femman, men sen ska man sluta tycker jag :)

2010-08-31 @ 19:21:10
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, operationen gick jättebra och jag är hemma i älvsbyn nu för å läka =)

2010-09-01 @ 15:45:49
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0