Dan före dan..

Då var det torsdagkväll den 23 december. Julen har kommit på allvar, jag längtar så till morgondagen!=)
Dagen började med en skön sovmorgon till kl 10! Därefter var det stallet, innan jag åkte till mamma för att göra årets julköttbullar.. för det e min uppgift! Och stolt kan jag säga att GODA blir dom, så även detta år.. har självklart tjuvsmakat några;)
Färgat håret har jag oxå gjort och kära sigge har fått julbada så han luktar så gott och e så snygg nu!

På em grattade vi syrran och så hade hon ju fått ett Wii av Tommy så vi har spelat Mario i flera timmar! Jag vill bara spela mer=) Det e ju hur kul som helst juh=) Fast jag tror inte det hade vart så kul om man spelade själv.. de e ju mycket gemenskapen och att man kan skratta åt varandra som gör det hela extra roligt!

Hunnit förbi Sara oxå en snabb sväng och nu är det uppesittarkväll hos mamma och pappa! Min bror väntas anlända när som helst så de ser jag fram emot! Förövrigt har jag vunnit på bingolotto oxå.. en sån miljonlott för 50:-, men jag e så nöjd så! Alltid kul o få in alla i rad liksom=)

Nej nu önskar jag, Sigge och Hubbe er alla en riktigt God Jul!!




/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0