de där med att plugga..

.. går trögt!
Det är roligare att se film, sova, läsa, sitta vid datorn, vara i stallet.. ALLT! Jag lagar till o med en god middag till mig själv (nicklas jobbar kväll) men nu jävlar.. 1 timme kanske jag skulle försöka lyckas med iaf! Känner att jag vill ha lov. Man har pluggat så intensivt och seriöst sista veckorna.. nu vill man bara pausa från allt.

Lånade lite film från Stina och idag har jag sett världens mest underbara film! Såg den som liten men det är säkert 15 år sen sist.. den Oändliga historien! Guuud vad bra den var!! för o vara från 1984 framförallt!!



Annars har jag planerat lite för jul! Som det ser ut har Nicklas fått ledigt julafton!! Ååå vad glad jag blir! Så då blir vi halvdag hos hans föräldrar och halvdag hos mina=) Det ska vara rättvist tycker jag faktiskt! Och så e de mysigt med "dubbeljul" så att säga! Dock är de ju en stor fördel att de inte är så långt mellan nybyn och altuna (tar väl 10 minuter att köra så=)

Juldagen kommer bli toppen! Tanken blir nog att vi är här hemma hos oss!! Så de blir bra! Nyår är rätt planerad oxå faktiskt.. där är det bara lite mer funderingar om plats.. nog för att det e utmärkt hos oss då oxå, men vi får se=) De e tur man har ett hus med bra svängradie och öppna ytor! De bäddar mycket mer för fest, och så är det trevligt när kök och vardagrum som sitter ihop lite.. de gör de hela mkt mer socialt!=)

Nej nu ska jag verkligen ta tag i mitt pluggande innan kl slår 20.00 för då är det ju UNG OCH BORTSKÄMD!!:)

/Emma

Kommentarer
Postat av: karin

aaaahh den oandliga historien ar ju en fantastisk film!! den har jag pa dvd :D sa himla bra! har du forresten sett 'Where the wild things are' (Till vildingarnas land) den ar ocksa underbar!

jag ar taggad for juldagen :D ska bli sa kul att traffa er alla! haha vi ska ocksa se Ung och bortskamd, i love it!! hahaha. hoppas tim-joel vinner hela alltet. oj vilken lang kommentar :) sitter pa jobbet sa darfor inga prickar :p

2010-12-20 @ 18:56:20
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0