fest på en vanlig tisdag!

Hej hej!

Lovet är här.. livet leker och allt känns så bra=)
Igår var det middag med AbNian hemma hos Susanne! Riktigt trevligt och med kanongod mat! Sen drack jag en cider, och en till.. och en till.. och.. ja de slutade med 5 stycken faktiskt, (och en Irish Coffee) på rätt kort tid och för o vara mig så räckte det gott och väl! Def. inte full, men onykter på ett lagomt och trevligt sätt!!! Och fastän jag var klart yngst i gänget så smälte jag in rätt bra.. men de e väl som Simon brukar säga "Du e ju lika gammal i sinnet som en kärring" hahaha! Han ska få igen, de lovar jag=)
Hemma runt kl 01.. då hade jag traskat genom plogkarmen från storvägen.. snön räckte till magen (!!) och jag kom på mig själv med att snacka med just.. MIG SJÄLV! "Här var det djupt, *skratt*.. Oj så mycket snö det kommit *mera skratt* hm.. alkohol gör nått med kroppen som jag har lite svårt att förklara=)

Väl hemma slog jag på TV:n men somnade rätt omg och vaknade vid 05 av att Nicklas ropade från loftet "Emma? Var är du??"=)


Idag har jag köpt juldagsutstyrsen. blev en svart klänning med lite fluffiga axelband och ett snyggt svart och silvrigt halsband från SNÖ!=)

Nu ska jag faktiskt ta och hälsa på John Blund och se vad han har att erbjuda!

Imorn (torsdag) är det full rulle med hårfärgning, julbada Sigge, Tillaga julköttbullarna, träffa Sara, gratta min syster som fyller år (och såklart spela lite Wii med henne) och så bingo lottos uppesitterkväll!! Dessutom kommer min bror hem imornkväll så dagen lär vara en topp 10!!!

Bjuder såklart på en bild på min kära storebror (höst upp med ciggen i munnen) tsm med några "lejda" vänner=)


//Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0