Helg var det här!

Dagarna springer iväg.
Igår efter praktiken var det bara gasa järnet hem och förbereda IDOLkvällen! Näst sista gången för denna säsong iallafall! Blev en mycket trevlig kväll med två värdiga finalister och efter idol var avslutat blev det både cluedo och monopol där jag tyvärr inte lyckades vinna (men enligt erika så hatar hon och förlora i monopol så de kanske var tur att hon fick vinna då=) Sist kom jag då inte så man får väl vara glad över det=)
På fredag är det final i IDOL som sagt, då har vi redan bestämt för o beställa hem massa pizza och sen kanske svulla i lite chips och dipp! Är det final så är det och då får det vara rejält onyttigt!!!

Idag är det lördag, jag har jour i stallet i helgen vilket innebar rätt få timmars sömn (helt självförvållat dock=) efter jouren hade jag affären till kl 13 och sen var det nästan hockey på en gång! Ha,ha.. dagen sprang visst iväg.. nu är kl efter 23 så jag ska strax sova=)

Åh är så grymt besviken på robinson! Daniel var den absolut värdigaste vinnaren och så åker han ut och alla andra får andra chanser utan han.. kan ju tycka att maggie och markus och helene kan dra fort som fan! jaja.. nu hejjar jag stenhårt på Erik eller Bang! Även Mats går bra..  de andra.. nej de e verkligen inte värdiga vinnare!!!!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

haha, ja älvsbymonopol var ju riktigt roligt! men det är mest ifall tommy vinner över mig som jag är dålig förlorare, han vinner alltid.:P



nu laddar vi för idolfinal på fredag!! :D

2010-12-05 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0