Julen 2010!

En underbar jul! jag har varit snäll som alltid.. de e tur det känner jag, att jag håller mig på mattan varje år s¨å jag får lite fina paket, får umgås med min familj och äta god mat.. och SPELA SPEL!!=) inte att glömm allt spelande på kvällskvisten=)
Julafton började i nybyn hos Nicklas föräldrar och fortsatte runt 14.30 snåret på altund hos mina föräldrar! Nicklas åkte tyvärr och jobabde kl 15, men jag har sagt de att så länge vi inte har barn e de ju bara han jobbar hur mkt han vill under julhelgen.. de ger ju rätt bra klirr i kassan oxå ska väl tilläggas=)

Mkt fina paket fick jag oxå bla följande:

* En Iphone 4!!



* 2 stycken Fizzy parfymer så nu har jag så jag klarar mig ett tag med min favoritparfym=)


* Boken Dandy som är skriven av min favorit Andreas Carlsson=)


* Massor med Kosta Boda Mine skålar.. 2 dippskålar, en salladsskål och en dessertskål!


* 3:e Twilightfilmen Eclipse


En Disney Film ratatouille!!


* Bed Head produkten After Party!


Disney Trivial Pursuit spel!



och en massa mer som jag inte har bilder på:

* Back On Track ridskydd till Q
* Påslakanset
* Badhanddukar och vanliga små handdukar
* Presentkort på MiM
* Presentkort på HM
* Receptbok
* Godis
* Sockar
* En borste och manglans till Q
* Vantar
* Pengar
* m.m.. så jag e så nöjd och glad över allting jag fått och över en underbar jul med brorsan hemma och en supergoo Elias=)

Avslutar med en bild på Sigge och Hubbe.. som är helt färdiga efter en lång juldag!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0