Julshopping är de bäästa!

Herregud vad de e skoj!
OCH.. de bästa är att jag (vi) är nästan helt klara nu! Efter förra veckan, gårdagens och dagens shopping är det bara en julklapp till Nicklas som saknas (vilket jag bara måste in till lule för att kunna handla) sen är det Evelina kvar och hon vet måste jag oxå bara in till lule för o kunna handla åt. Sen är det klart och hör o höpna, det finns några fåååå kronor kvar på banken än hos mig=) Har lyckats spara bra fram till december vilket jag aldrig tidigare gjort=)
Skönt dock att allt nästan är klart. På fredag efter sista praktikdagen då jag slutar vid 12 i Piteå åker jag nog direkt till luleå för sista inköpen! Kanske tar hem Simon på vägen oxå, slipper han åka buss=) Jag måste ju låtsas vara snäll såhär innan jul!!;)

Ska faktiskt kika på lite julkläder nån dag oxå.. nått fint till julafton, till utgången juldagen och så till nyår! 3 olika plagg, 3 klänningar om jag får bestämma=)

Nyårs planeran har börjat rulla.. kanske får prata lite mer på FREDAG med Idolkvällen och superfinalen!

Förövrigt är min önskelista den bästa på år och dagar enligt mig själv=) Har faktiskt hittat både det ena och det andra som jag behöver så mamma har faktiskt (tror jag iaf) inte haft allt för stora problem att handla=) Men.. om jag nu själv får bestämma skulle en utlandssemester vara den bästa julklappen, hehehe!=)
Ja jag lääääängtar faktiskt utomlands rätt jätte jätte mkt just nu!

*Typ 1 vecka att bara sola och bada i januari/februari (kanarieöarna, kap verde öarna, maldiverna, Sri Lanka..)

*eller kanske 2 veckor lite mer aktivitetssemster i februari/mars (Florida, Kuba, Mexico..)

*eller varför inte en storstadssemster i april/maj (New York, Rom, Paris..)

Ja varför inte alltihop=)

Innan jag fyllt 50 år har jag förhoppningsvis besökt de flesta av dessa ställen iaf=)

Nej nu ska jag plugga sen väntar sängen och praktik kväll imorn!!

/Emma


Kommentarer
Postat av: nathalie

vi ska till rom i februari :)

2010-12-09 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0