Min lilla häst!

Premiärturen är avklarad på lilla Q. Det slutade med en hel del bockserier men jag satt kvar o hade en nöjd häst efter skrittturen i paddocken på drygt 10 minuter! Maria har vart upp och masserat + laser på lilla gullan idag oxå, mkt bättre motför sist.. nog för att det inte är nått som är illa liksom men lite spänd vilket ej är så konstigt då hon står så stilla!!

Nyår närmar sig med stormsteg. Ikväll ska det planeras för fullt! Jag e rätt taggad men åkt på världens förkylning o sover typ 10 timmar per natt! Helt slut.. men, men.. en förkylning överlever man.. tycker knappat jag tänker på det förutom att jag e lite seg o sover som en gris då=)

Imorn är det hockey! Seriefinal mellan Luleå och Saik.. ska bli så kul o se och jag hoppas få se luleå vinna för det laget som vinner är även serieledare när det nya året faller in!! Det skulle smaka bra!

Nått annat som skulle smaka bra är en utlandsresa! Såg sara skrivit i sin blogg o lagt in en bild på Thailand! Ååå.. när denna kyla härjar, när mörkret e som värst o tråkiga, tråkiga, januari, februari och mars då vill jag bara iväg! Vi planerar faktiskt lite (eller ganska mkt) åker ev till Kap Verde öarna i februari/mars nån gång! Det skulle skulle sitta fint! Jag hade så gärna åkt 2 veckor till florida, men kan nog ej vara borta så länge från skolan + att Nicklas har sitt företag o driva så.. hade gärna åkt till Maldiverna eller Sri Lanka en vecka men insåg att ett flyg på över 12 timmar INTE är okej för o vara borta en vecka.. så jo.. Kap verde har vi pratat om förr så de känns som ett ställe vi både faktiskt vill besöka.. ser otroligt fint ut=) Annars blir de väl kanarieöarna men de kan jag nästan spara till den dagen jag har barn!=)

Och som det står på Fritidsresors hemsida låter väl helt okej: Kap Verde är exotiskt och annorlunda. Vilt och vackert. Med ändlösa stränder, små byar, högklassiga resorthotell och ett mycket solsäkert och behagligt klimat.. mer än så behöver jag nästan inte veta för en avkopplande 1 veckas solsemseter för mig ska vara på BRA hotell, soligt, lagom varmt, vackert o gärna lite.. ja just de annorlunda=)

Jaja.. bara fortsätta drömma sig bort till läxornas värld och lite fördjupad anatomi!

/Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0