praktik hela veckan lång!

Superskoj men det blir låånga dagar med körning ToR Piteå.. är helt död idag. skönt dock att jag går em imorn så får man sova ut lite!! tycker de e grymt tärt att stiga upp 04.45 om jag får säga det själv;)
Annars känns det som man börjar förstå lite mer. har gett lite subktana injektioner (man sticker en spruta i fettet kort sagt, ha,ha) venprover, syrgas, ab ijnektioner och lite annat! Skulle gärna sätta lite PVK oxå men har rätt dåligt med pat. som får de så.. jaja.. har ju 1 1/2 vecka kvar för tusan;)

Annars rullar de på som vanligt här hemma. Nicklas jobbar och tjänar pengar och jag slösar upp dom, hahaha! Skämt å sido.. men han har jobbat liiiite mindre sista veckan, tack o lov för det!

Har hunnit inhandla lite julklappar till Elias, Nicklas föräldrar, Julia, Evelina och även till Nicklas själv=) Skönt o handla bort lite i lugn och ro..

Förövrigt är det 1:a december. det innebär julkalender!! JIPPI!!! men.. vänta nu... jag tycker inte om de nya julkalendrarna.. så jag låtsats att det är 1996 års julkalender som visas på TV (har den på DVD) så ser jag ett avsnitt varje dag.. hur BRA var inte det då?? Kan man se om århundradets bästa julkalender och låtsas som att de är nu den går!! För ALLA bara äääälskar väl ändå Mysteriet på Greveholm!!!???=)

/Emma


Kommentarer
Postat av: karin

Ååååhh Greveholm!! :D jag måste ändå se vad det är för julkalender i år ;) haha vad betyder PVK och pat?? :p

2010-12-01 @ 22:03:46
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kommer inte ens ihåg mysteriet på greveholm, så jag har oxå bestämt mig för att se den i år i stället :)

2010-12-02 @ 13:19:11
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

jag håller verkligen med om att Greveholm är en av dem allra bästa julkalendrarna, sunes jul är också riktigt grym! :D Och vad hette den..trolltider?? den gillade jag också.



kom just på att jag glömt att svara på ditt meddelande om idolkvällen imorgon. Vi kommer gärna. :)

2010-12-02 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0