SEGER!!

Var ju på hockey ikväll med brorsan, syrran och pappa som bjöd alla oss barn! Var otroligt trevligt förutom.. ja just de, min bror som e skogstokig.. pappa skämdes över hans utbrott mot domare, spelare och Hvfans, syrran var livärdd för honom och jag satt mest o höll mig för skratt om ärligheten ska fram!
Bra match.. om än jag är så besviken på Per Ledin som jag faktiskt gillat fram tills.. IDAG! han spelade fult och grinint och orsakde 2 hjärnskakningar på lavander och meijer.. själv fick han totalt 2 minuter.. våra 2 spelare blir borta minst en vecka.. suck, domarjävel och ledinjävel säger jag bara!!
Förkylningen e värre än värst.. försöker låtsas som om den inte existerar men tror de blir en lugn dag imorn om detta fortsätter! Jag ahde ju dock tänkt dra mig upp på mim och byta ut min garderob lite.. några nya snygga skolkläder skulle sitta fint känner jag=)

Är faktiskt hos mina föräldrar nu.. i väntan på att Nicklas ska sluta så kommer han o hämtar mig=) Jag e ju alltid så ordentlig och vare sig jag druckit 4 eller 15 cider kör jag inte dagen efter (och kör jag så gör jag det först på kvällen..) Kloka ord från kloka mig!

Börjar vara dags att sammanfatta året.. herregud de e kanske en hel del som hänt=) lite iaf! Om ajg bara tänker lite snabbt så har jag bla börjat plugga, skaffat mig en ny häst och vart utomlands! Ja.. lite har hänt ändå, men jag tar det en annan dag!

Nu ska jag dricka the och trycka godis för på nyårsdagen återinförs emmas godisförbud! Då har jag fått äta godis i 8 dagar.. de får gott vara nog! Nu blir det inge mer snarra före sommaren!!!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0