Ännu en medalj!

JAG FATTAR INTE MIG PÅ MÄNNISKOR SOM INTE SER OS!!!! ha,ha.. tur man e olika.. själv e jag så sååååld.. men nicklas, tja han sitter hellre o gör något annat:) Åh jag bara älskar de! och ikväll fick vi ännu en medalj! SILVER till tjejernas sprintstafett! Grymt bra gjort.. dom e ju så unga än.. fatta om 4 år.. då e dom e sin allra bästa ålder! redan 2 medaljer för båda tjejerna! Åh vad man e imponerad!
sverige spelar oxå semi mot usa i damhockeyn! ligger under med 5-1 i början av 3:e.. lär ju bli förlust MEN vi får ju spela om bronset hur om helst:)

Annars har jag knappt gjort någonting idag känns de som. steg upp 05.40, tog med mig täcket ned till soffan och såg hockeyn! sen åt jag frukost, såg 2 avsnitt av OTH och sen upp till stallet och rida. red ut i skogen med lilla gullan.. hon fick ha huva då hon avskyr då de snöar i öronen.. ha,ha dom e ju för de första urrakade och sen e d dom rätt stora:p på pelle hängde "öronen" på huvan.. på Quibbl så satt dom som en smäck, hi,hi! Provade även mitt "western bett" superbra då de inte e starkt (om man inte spänner kedjan mkt då) men jobbar en sida åt gången... o de e perfekt då hon gärna blir lite låst i vänsterhanden.. så idag var hon superfin. glpa rätt mkt, i slutet var hon som ett gummibband, lyssnade så fint fram o tillbaka, låg kvar i en låg form och var rak och hur loss som helst:)


visst e hon ganska sööööt:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Var beredd på massor med bilder!! DU har så söt häst så det är en självklarhet att jag kommer fota hon!!:D

2010-02-23 @ 07:20:21
URL: http://malinbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0