barbackaritt!

För första gången på Quibbl för mig.. kanske första gången för henne oxå:) har svårt o se zangersheide rida barbacka, ha,ha,ha! Men hon var bara snäll. skrittade drygt 30 min i snön bara!=) skulle nog ha ramlat av om jag skulle försökt galoppera, hi,hi:)

Pluggat har jag oxå gjort, lite informationsvetenskap och strålningslära. har börjat ta itu med alla 120 instuderingsuppgifter:) hunnit med dom 6 första.. tänkte försöka göra 10 idag (men alla e inte riktigt sååå lätta så de tar sin tid och räkna ut elektroners rörelseenergi och dyl:)
Har sökt sommarjobb på polar oxå! e ju lasad men skickade in en ansökan ändå.. dumt o chansa o inte skicka in!

Ikväll är de OS som vanligt:) tjejerna kör damstafett i skidskytte! såg nyss reprisen från prisutdelningen när kalla och haag fick silver! dom e sååå grymt sköna människor!

Nej fortsätta plugga här innan OS drar igång med skidskytten o så ska jag upp på träningsmaskinen 30 min=) Nu ska sommarkonditionen börja nötas in:)

//Emma

söta Quibbl!
Malin Bengtsson som varit fotograf!
Visst har hon ett gulligt ansikte:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0