Fredag!

Steg upp kl 09, tog en mkt härlig sovmorgon! De förtjänar man ibland:) Har städat huset, bytt sängkläder o varit otroligt flitig nu på förmiddagen! Sen har jag även pluggat lite och skickade precis ned nicklas på byn för o handla! Middagen ikväll blir hemmagjorda vitlöksfyllda köttbullar med en god gräddsås till!:) Hör ju inte till vanligheten att jag gör köttbullarna men sen i julas då jag stod för julköttbullarna har jag känns en viss press på mig då jag lyckades så bra!:)

Imorn blir det ev jokkmokksmarknaden, hälsa på farmor och så! Men vi får se vad de e för väder!! Sen e de ju hockey på kvällen!:) Brynäs borta! Viktig match då det bara skiljer 2 pinnar mellan lagen!

Min häst fick en longering på ängen i djupsnön idag, ha,ha,ha.. de e bra hon får arbeta lite på egen hand, hon e ju rätt överambitiös när det kommer till snö:) Dock har det lilla djuret tagit av sig sin andra sko så nu e hon helt barfota.. suck, hon e på tok för vild o busig i hagen just nu! Fast dom verkar ju vara grymt bra kompisar electra, quibbl o vatine! de e ju jätteskönt men jag hoppas de blir lite lugnare från hennes sida, känns som att de inte e någon ide o slå på skorna om hon fortsätter såhär...:p

Nej nu ska jag ta plugga en stund innan middagen ska tillagas!

Ha en bra fredagkväll!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Emme

nä precis, man blev knössligt besviken faktiskt.

2010-02-06 @ 16:59:38
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0