Hästshopping!

Kom ju på att jag shoppat lite till gullan (o även mig) idag! De har ju kommit ett par nya back on track paddar (figursyddan med bättre kardborre) så dom fick hon. Sen även ett sprenger bett, 3 delat får vi se vad hon säger om de! Blev även reflexer, en gramantygel, rånarluva att ha i kylan när man rider ut, blixtlåsspray och så det bästa av allt, skimmelschampoo från Veredus! Tydligen använts de på alla stora tävlingar då de innehåller blekmedel så hästarna blir otroligt vita. Inget som är farligt men grymt bra då vita hästar annars har en tendens o vara lite skitiga jämt o ständigt!:)

Bjuder på en bild här på back on track paddarna (dock e detta inte nya modellen..)

 

och så en bild på det fantastiska skimmelmedlet! Får vi hoppas de fungerar lika bra som de säger:)


Nu får hästshoppingen vila en vecka eller två tror jag, annars går jag i personlig konkurs:)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0