helgen så långt!

Ja då var det redan söndag, lördagen bara sprang iväg. Tanken var att vi ev skulle ta oss till jokkmokk men -20 nej tack! är bara idioter som frivilligt går på marknaden när det är kallar än -10! De e ju som ingen speciell marknad, mer bara en tradition! Så vi skippade jokkmokk helt enkelt, jag pluggade istället! Var riktigt flitig och skrev en massa, känns bra inför tentan. dessutom skrev vi färdigt rapporten! Ja sen var de ju hockey. tyvärr förlust borta mot brynäs.. 2-1.. känns surt då raffl o abott båda träffade stolpen och lavander missade öppet mål! Ja så kan de gå.. synd, vi gör en grymt bra match o ändå faller!!

På kvällen hyrde jag o nicklas en film (Management) med Jennifer Aniston bla i huvudrollen. riktigt rolig film, om än lite flummig:) klart sevärd hur som helst! Melodifestivalen avverkades tillsammans med lite pluggande.. har ju aldrig vart någon stor hejjar på tramset men nån bra låt brukar komma ut från de så.. Ola var ju den enda som gick o lyssna på.. som tur var gick han oxå raka vägen till final!=)



Red ut i skogen med Quibbl.. riktigt skönt, tog en glp sväng på ängen o tränade på o ligga kvar o inte byta galopp titt som tätt! Var riktigt fin o arbetade grymt bra! Sen skrittade vi drygt 25-30 minuter o tränade lite sidvärtsrörelser längst vägen o halvhalter-halter.. hon var riktigt loss o fin i slutet men de e verkligen något vi måste träna på!
Nu ska jag dra på mig stallkläderna o åka upp och rida medans solen kikar fram o de e ljust ute! De e så skönt att gå mot ljusare tider.. man märker verkligen skillanden varje dag just nu!!!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

den filmen såg jag förra veckan:)

2010-02-07 @ 19:04:02
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: lydia

men förstår det ! jag vill ha ett eget stall! -.-

2010-02-07 @ 21:26:59
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0