herregud jag tar tillbaka allt..

Ingen har väl undgått späckhuggaren som dödat sin tränare under en show på Sea World!
Jag var ju där i nov, dom var så otroligt söta och jag tänkte.. hur faaan kan dessa djur heta Killer Whales liksom! Men jag tar tillbaka de.. dom e nog inte riktigt lika keliga o söta som delfiner!
Men när vi såg showen.. åh vilken häftig upplevelse.. man satt där o tänkte "tänk om jag fick uppleva detta med dessa enormt vackra djur".. men jag skipapr nog de.. en Killer whale är alltid en Killer Whale och o det har nog fått sitt engelska namn av en anledning!:)
Här nedan är lite egna kort jag tog under showen.. ni ser ju, hur mkt skulle man inte själv vilja vara den där personen som har sån kontakt med en 5 tons val!







//Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0