kallt o förjävligt!

ja de e dessa dagar man önskar man inte hade häst:) dom här dagarna när termometern visar på -30 grader! JAG VILL INTE UTANFÖR HUSET!
jaja, ska strax pallra mig upp till mitt lilla hjärta, men de tar emot o öppna denna ytterdörr, brr!

Nog för att februari brukar vara kall, men detta slår ju alla rekord! såhär kallt har februari inte varit på hur många år som helst (dom tog upp de på nordnytt..) och morgondagen ska bli lika kall.. likaså dagen därpå.. får hoppas helgen bjuder på bättre väder!

ha,ha.. fast jag har hellre kyla än snökaos som e södra sverige! snöoväder är om möjligt ännu värre!


vi njuter av en bild från Miami så länge.. hit skulle jag kunna tänka mig att resa igen:)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0