Mitt livs första seminarium!

Ja iaf på högskolenivå.. på gymnasiet hette de väl typ redovisning, kan inte direkt svara på vad som e skillnaden, kanske de e lite mer seriöst med seminarium!=) Hur som helst lyckades vi bra och blev godkända:) fick även veta att vi e godkända i grupparbetet (sammanfattning/rapporten) så nu e 2/3 av kursen klar. Nu när vi läser på universitetet så e de ofta kurserna bara har IG lr G faktiskt.. tentan kan man få VG på men annars var det bara IG eller G som gällde på seminarium och arbetet! ganska skönt på ett sätt kan jag tycka! Bara tentan kvar då! Dock e de ju den svåraste delen så de blir mycket plugg här tors, fre, lör och sön! Men på fredag ska vi träffas (typ alla från fyrkanten) och tentaplugga tsm! Ha,ha, erkänn att vi e en grymt seriös klass som läser på distans men ändå e inne på skolan typ 2 ggr i veckan:p Att vi dessutom frivilligt vill tentaplugga ihop, tja.. jag tycker bara de e skoj så, vi e ju en underbar klass, 2 hockey/sportfreak förutom mig! Båda lulebor, inte illa!:)

Jag hade ju tänkt mig och rida ikväll när jag kom hem.. det ville inte vädret tydligen, -23 visar de ute och nej.. min gräns går stenhårt vid -20! och med tanke på den frusna häst jag har tror jag hennes gräns går vid -15, ha,ha! Så hon fick vila idag, får rida fram lite hårdare imorn innan vi börjar hoppa bara så blir de nog bra!
Lilla gullan fick ju ett nytt RAMBO innetäcke idag! De med halvhals, 550gr fodring så nu har hon verkligen tjockistäcken.. kommer se ut som en bulldozer i hagen, men viktigast e ju attt hon inte fryser!=)

Nej jag tror jag ska ta och plugga en timme nu faktiskt.. om jag orkar, annars får jag plugga lite extra mycket imorn, vi får se.. känner mig lite trött i huvudet efter seminariet och allt runt ikring! Kanske läser lite i filosofiboken innan jag går och lägger mig, det låter som en bra idé va?=)

ÅH just ja, jag såg ju klart O.C igår.. heeeela serien alltså.. jag tror jag började i hm augusti så de har tagit sin lilla tid:) typ 6 månader:P men igårkväll innan jag slumrade in såg jag sista avsnittet! Och summeringen lyder faktiskt att jag tycker serien var bättre andra gången jag såg den! framförallt 4:e säsongen.. sist tror jag att jag var så besviken över att marissa försvann, nu såg jag allt ur ett annat perpektiv! Så är det! Så nu ska jag ta tag och se One Three Hill en gång till då:) Äger ju säs 1 och 2 så jag får väl se när jag har råd o köpa de 2 sista säsongerna.. dock lär de ju ta någon månad innan de blir aktuellt, men de e rätt skönt o ha en serie och kika på.. ett avsnitt någon gång i veckan, ibland bara 10 minuter.. de e mer avkoppling för mig!!:) Ja och JAG vet att OTH har fler än 4 säsonger men de spårar ut totalt efter 4:e som dessutom har ett fantastiskt slut så tack, men nej tack jag anser att den serien borde ha tagit slut efter 4:an! så jag kör på de jag:)

Oj vad jag skriver idag.. o ingen bild.. nej jag e ledsen, ni får leva utan de! Tills de mobila bandet e igång igen! Vi måste skicka in de..:/ Suck, jaja de här modemet e ju bättre än inget alls!

2 dagar till OS!!!!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Erika G

Tack! jag tror att du klarar tentan galant! :) det är inte så himla farligt faktiskt, men jag var ju såklart jättenervös då jag skulle skriva min första tenta, men det gick över rätt så fort. :) Och vad roligt att det gick bra på seminarie och rapporten! :D

2010-02-10 @ 21:15:37
URL: http://erajkagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0