oj då!

Starka reaktioner på mitt förra inlägg!
Tyvärr står de att de e fel så jag kan inte svara på allt.. suck, irriterande!
Jaja, de jag vill säga är att JAG tycker såhär om att vara vikarie, tycker någon annan de e underbart så e de ju lysande!! för vikarier behövs! Sen om folk e nöjda med o tjäna 10000:- i månaden istället för 20000:- så e de ju oxå jättebra, men klaga aldrig över att ni inte har pengar! Att ni inte har råd med den ena eller andra, sätt er på skolbänken (vilket snart kommer vara ett krav vad du än ska göra i livet, lika bra o göra det nu..) så har ni ju genast ett bättre bet jobb, om ni inte ääälskar polar, ha,ha!
Herregud, kan ni inte istället njuta över att JAG trivs med mitt liv?? Kan inte unna någon någonting.. Om jag mår bra kan jag väl få göra de ISTÄLLET för att få påhopp direkt??
Alturism eller utilitariism, försök tänka så istället gott folk:)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0