OS invigning inatt!

ja jag funderar starkt på o snoooooza nu så jag orkar upp 03 o se de.. foppa som fanbärare, coolt!

Dagen började tidigt (06) med att åka in till luleå och så pluggade jag o en hel del till (8-9 pers var vi nog) tillsammans, gick igenom de senaste 3 tentorna, pratade och analyserade alla frågor så de känns helt okej just nu.. hade tänkt plugga lite ikväll men lade de helt åt sidan. imorn blir de lite repetition mellan OSprogrammet, och så ska nästa kurs börja förberedas!
Efter pluggandet var över (hemma 16) så lagade jag o nicklas middag tsm och sen så åkte jag till stallet. kände mig så trött o seg så jag o gullan skrittade bara ut en stund, grymt bra träning på en häst som gärna alltid går i en högre gångart:) sen var de skönt o bara sitta på långa tyglar o känna hästkrafterna under en, de e som bara ren njutning, ha,ha=)

Har sett lite lets denace, ätit godis och slappat nu ikväll, e grymt trött då jag pratade med sara viklund hela vägen hem i bussen, (ja jag brukar alltid sova på väg hem från luleå, världens bästa power nap!) vi hade en hel del att snacka om.. tyvärr dog min telefon efter 1 timmes samtal, hade nog blivit de dubbla annars! Jaja, bara en anledning o ringa till henne igen då:)

Nej jag tror jag drar mig mot kojan nu!

//Emma

Ja svar på kommentarerna om att ebba ej var min första häst och vilken bil min syster har, så var ebba min första tävlingshäst (lägg märke till att jag skrev de) och vad min syster har för bil vet jag ej faktiskt.. men den e grym o dra med.. har aldrig problem med min mega stora häst uppför ÄRF backen fast de e halt o snö o så! eller med något överhuvudtaget, känns inte ens svårt så en sån ska vi nog själv införskaffa oss till sommaren:) men hör med min syster om märke o modell för sånt har jag inte riktigt koll på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0