OS-jag kommer aldrig sova!

Herregud, detta OS håller på ta knäcken på mig.. som nu ikväll har de nyss vart sprint kval.. ja o nu e de störtlopp för damer, sen final för sprint och inatt kl 01.30 börjar hockeyn! Ja sen ska emma upp kl 06 som vanligt! Kommer på sin höjd hinna med 2 timmars sömn:) Herreguuud hur ska jag orka??:) tur de bara e OS vart 4:e år! De e ju så grymt kul! jag har inte sett annat sen OS börjat än just OS:) tänk om de kunde vara en gång per år eller nå (skulle ju inte bli samma sak, men ändå:)


Skolan idag gick mycket bättre än igår. gick igenom hur strålning är farligt och dödsfall o dyl. rätt intressant men lite coolt att man får MER strålning som flygvärdinna än som röntgensjuksköterska! och bli aldrig austronaut.. för då lär du dö i cancer från strålning!:p
nej som sagt, de e rätt intressant detta.. lånade en bokpå stadsbiblioteket idag oxå.. grundläggande strålningsfysik heter den! Intressant va??=)

Quibbl som var  superfin igår fick välförtjänt vila idag! rätt kallt oxå (suck) ja hon var grymt fin igår verkligen.. lätt bästa känslan jag fått på henne! riktigt skoj:)

Undrans om man skulle åka till ridhuset lite i helgen med henne.. har ju jour så jag kommer ju ändå bo i stallet mer eller mindre:)

 

//Emma

GULD igår igen, men ingen har väl missat de!
Här har vi iaf BJÖRN FERRY!! Vilken fantastisk människa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0