Räkfrossor och Cookies!

Ja om räkan blir NHL spelare ska han spela i New York Rangers, bli superproffs, så ska vi bo där i ett snyggt hus med stall o jag ska ha 2 superhästar=) Så då vet ni de.. har vi bara några problem på vägen, men de tar vi då:)

Slutsvammlat!

OS är över, jag e lite deppig de e nog de som gör detta:) Eller okej, OS för sverige är över, än återstår 1/2 hockeymatch som e rätt spännande om än man inte känner nå speciellt för nått av lagen!
Totalt blev det 11 medaljer..
Guld till:
Charlotte Kalla
Markus Hellner
Björn Ferry
Skidstaffetten herrar
Curlingen Damer

Silver till:
Anna Haag
Sprintstafetten damer

Brons till:
Johan Olsson 2
Anja Pärsson
André Myhrer

ETT FANTASTISKT OS med många som verkligen imponerat och såklart några floppar, Helena Jonsson och Hockeyn bla!
Men jag är så nöjd.. de här med längdskidor är ju verkligen hur skoj som helst!
Tack Sverige för ett underbart bra OS med fantastiskt härliga medlajer!

IMORGON är det skola som gäller och sen ska jag på date med Emelie, äta middag ute och så blir de hockey! Måste nog tyvärr köra bil (om inte vädret är urkasst för då vette fan om jag inte sover i luleå:)
men de är morgondagen de!

Ha de´

//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tog inte johan olsson ett guld oxå ?

2010-03-01 @ 11:18:34
Postat av: lydia

Marcus hellner :D<3

2010-03-02 @ 12:53:39
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0